1 miesto od
- Iba nábytok
1 miesto komplet od
- Komplet pracovné miesto
1 kancelária komplet od
- Kompletná kancelária
Aký je postup pri sťahovaní firmy?
Plánujete sa presťahovať v rámci budovy, mesta, či dokonca úplne meníte miesto svojho pôsobenia? Presťahovali sme už množstvo malých či veľkých firiem, štátnych inštitúcií, neziskových organizácií, ambasád. Pomohli sme našim zákazníkom presťahovať sa mimo Slovenska. Nezáleží na tom či zabezpečujeme sťahovanie malej kancelárie, poschodie výškovej budovy alebo celú firmu. K našim klientom pristupujeme rovnako. Na balenie,sťahovanie a prevážanie jednotlivých druhov predmetov a materiálov máme vytvorené štandardizované postupy, ktoré zabezpečia najvyššiu možnú mieru ochranu pri ich sťahovaní. To je dôvod, prečo sa na nás naši zákazníci opakovane obracajú.
Obhliadka kancelárie alebo priestorov firmy
Po telefonickom alebo mailovom dohovore za Vami príde náš zamestnanec, ktorý s Vami prejde celú agendu plánovaného sťahovania. Vykoná obhliadku priestorov a poskytne rady a tipy ako sa čo najlepšie pripraviť. Spolu si dohodnete postup a ostatné podrobnosti,tak aby vás skutočne nič nezaskočilo. Samotná obhliadka a cenová ponuka je NEZÁVÄZNÁ A ZDARMA.
Cenová ponuka a vyhovujúci termín sťahovania vašej firmy
Na základe obhliadky vám vypracujeme cenovú ponuku na mieru podľa skutočného stavu a objemu sťahovaných vecí. Výška cenovej ponuky po dohode nebude navyšovaná. Po potvrdení cenovej ponuky si dohodneme najvhodnejší termín sťahovania , tak aby pracovný proces vo vašej firme nebol sťahovaním nadmieru narušovaný. Pracujeme preto aj počas sviatkov a víkendov bez príplatkov.
Výkon baliacich a sťahovacích prác
V dohodnutý termín sa dostavíme na miesto nakládky a začneme si pripravovať všetko potrebné na sťahovanie vašej firmy. Nábytok obalíme do fólie prípadne špeciálnej peny, ktorá ich ochráni proti akémukoľvek poškodeniu. Nadrozmerný nábytok demontujeme, pobalíme vaše veci, dokumenty a všetko ostatné podľa požiadaviek. Celý obsah sa postupne naloží do sťahovacích vozidiel a nasleduje samotný prevoz. Na mieste vykládky sa rozložený nábytok rozloží podľa dohody alebo predstáv klienta, demontovaný nábytok sa zmontuje do pôvodného stavu, veci z krabíc sa vyložia do skríň. Všetok odpad z obalového materiálu samozrejme ekologicky zlikvidujeme. Následne vás požiadame o kontrolu, či je všetko v poriadku a spoločne podpíšeme protokol o ukončení sťahovania.
V prípade, že na mieste vykládky nebude žiadny zamestnanec Vašej spoločnosti, postačovať nám bude aj plán rozmiestnenia nábytku, osobných vecí, dokumentácie a ostatného technického vybavenia. Na jeho základe Vám pripravíme nové priestory tak, aby ste sa v nich cítili skvele od prvého momentu.
Orientačná cenotvorba sťahovania firiem
Názov | Detail |
---|---|
1 pracovné miesto komplet | Štandardné pracovné miesto komplet pozostáva z 1 ks pracovného stola, 1 ks stoličky, 1 ks kontajnera, 1 ks malá skriňa, 1 ks veľká skriňa, 1 ks PC (monitor s PC), 5 ks krabíc |
1 pracovné miesto len nábytok | Štandardné pracovné miesto len nábytok pozostáva z 1 ks pracovného stola, 1 ks stoličky, 1 ks kontajnera, 1 ks malá skriňa, 1 ks veľká skriňa, 1 ks PC (monitor s PC) |
1 pracovné miesto bez nábytku | Štandardné pracovné miesto bez nábytku pozostáva z 1 ks PC (monitor s PC), telefón, fax, 5 ks krabíc |
1 kancelária komplet | Štandardná kancelária komplet pozostáva z 2 pracovných miest kompletne zariadených |
-
V cene nie je zarátaný poplatok za dopravu, stojné automobilu (t.j. . 12 EUR / hod ) a baliaci materiál.